keskiviikko 10. elokuuta 2016

Murehtimisen mestari

Olen kyllä todellinen murehtimisen mestari. Ja syykin on selvä: vähäiset raskausoireet. Tosin ne vähät mitä on ollut niin jatkuu edelleen - onneksi! Maha on turvonnut ympäri vuorokauden ja farkut joutuu jättämään hieman alemmas, jotta nappi menisi kiinni. Pakko käyttää löysiä vaatteita töissä, ettei työkaverit alkaisi ihmetellä kasvanutta mahaani.

Kun oireita ei ole juuri tuon turvotuksen lisäksi ollut, ei tämä raskaus konkretisoidu minulle. Sen vuoksi olen tehnyt noita testejä ja katsonut lähteekö viivat tummumaan. Ilokseni olen saanut huomata, että kyllähän ne tummuu :) Lauantaina tein digin, joka näytti 2-3 viikkoa. Olenkin tässä miettinyt, että pitäisikö vielä ostaa yksi digi, jolla tuloksen pitäisi jo nyt olla 3+. Jos se vaikka rauhottaisi mieltä vähän paremmin. Mutta toisaalta, murehtisin vielä enemmän, jos se näyttäisi vieläkin 2-3 viikkoa, vaikka tuo tulos voisi ollakin ihan normaali. Toisilla kun hcg tuplaantuu hitaammin.

Olen kyllä onnellinen siitä, että sain terveyskeskuksesta lähetteen yksityiselle varhaisultraan. Siihen on enää pari viikkoa, olkoonkin että tuo kaksi viikkoa tuntuu ikuisuudelta. Siellä saan kuitenkin jonkunlaista varmuutta ja konkretiaa tähän asiaan. 

Tänään omien laskujeni mukaan viikkoja on jotain 5+3 ja 5+0 väliltä. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti